Powered By Blogger

joi, 24 februarie 2011

Pentru tine,mamă!

Mamă de ce mi-ai spus că viața e frumoasa
Când ea nu e decât un drac cu coasă
Pentru că doar din cauza ei sunt nervoasă
Și pentru că totuși niciodată în viață n-am fost mincinoasă

Că tu mai învățat să spun mereu adevărul
Am făcut asta,și după m-am înecat cu amarul
Încă o lacrimă și uite sa umplut paharul
Și uite așa mi-a luat mereu viața darul.

Cu ce am greșit,de am suferit?
Oare de ce am suferit dacă am iubit?
Și când am iubit uite mamă,el ma părăsit
Mi-a făcut sufletul să fie foarte răvășit...

Mamă n-o să uit cum tu îmi spui să trec peste toate
Cum doar tu mamă,îmi spui chiar dacă e rău,că o fac cala carte
Și că totuși după viață vine moarte...
Să trăiești viața mamă,chiar dacă e o carte deșarte!

Mi-ai spus că singură o să învăț din viață
Că știi tu sigur că o să îi fac față
Să faci senin dacă este ceață
Chiar dacă ea te face să-ți fie greață

Că vrei să mă vezi cum cresc,să mă vezi la casa mea
Să vezi cum îmi strâng în brațe familia
Să radiez de fericire,să iau din mâna ta cheia
Cheia spre viitorul meu,în care iubirea va fi mereu scânteia!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop